Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό στην περίπτωση που η επιλογή κάποιου προϊόντος της παραγγελίας σας δεν σας ικανοποιεί και θέλετε να το επιστρέψετε, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Θα χρειαστεί να μας επιστρέψτε τo προϊόν αχρησιμοποίητο στην αρχική του συσκευασία με συστημένο ταχυδρομείο ή courier για να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται ενώ τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που περάσουν 10 ημέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας και το προϊόν (ή η συσκευασία του) δεν είναι ελαττωματικό, τότε η επιστροφή του δεν είναι δυνατή. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές όταν:
- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
- Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.
Επιστροφές προϊόντων για προσκλητήρια που έχουν δημιουργηθεί κατά παραγγελία δεν επιτρέπεται η επιστροφή τους. Η κατά παραγγελία προσωποποιημένων προσκλητηρίων απαιτεί εργασία και πρώτες ύλες για να δημιουργηθούν. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο θεωρείται υπηρεσία και όχι τυποποιημένο προϊόν. Συνεπώς τα προσκλητήρια που φτιάχνονται για εσάς κατ' αποκλειστικότητα δεν δύναται να επιστραφούν με επιστροφή χρημάτων. Το OS Prosklitiria θα φροντίσει να σας δείξει πως ακριβώς θα είναι το προσκλητήριό σας πριν την τελική εκτύπωση ώστε να γνωρίζετε την εμφάνισή του.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Παρόλο που έχουμε φροντίσει την ασφαλή μετακίνηση των προϊόντων μας ώστε να τα παραλαμβάνετε ακέραια, εάν διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί κάποια φθορά στα προϊόντα που παραλάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 15 ημερών άμεσα με ένα e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή καλέστε στο 2310.207.777 και θα αναλάβουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και την αποστολή νέου. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν την εταιρεία. Για την αντικατάσταση χρειάζεται να επιστραφεί το ελαττωματικό προϊόν εντός της αρχικής του συσκευασίας αχρησιμοποίητο.
Αποστολή λανθασμένης παραγγελίας
Στην περίπτωση παραλαβής προϊόντων διαφορετικής παραγγελίας από αυτά που περιλαμβάνονταν στην δικιά σας παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας και θα αναλάβουμε την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων και την εκ νέου αποστολή των σωστών. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς για λανθασμένες παραγγελίες θα βαρύνουν την εταιρεία.
Επικοινωνήστε μαζί μας σε οποιαδήποτε περίπτωση ώστε να διαχειριστούμε κατάλληλα την παραγγελία σας και την επιθυμία σας.